Tuesday, October 18, 2011

Aku dan Dia: Kutub Utara Kutub Selatan...

Aku budak sains
Dia budak sains
Tapi aku sains tulen
Dia sains komputer
Tak sama

Setiap hari aku pegi lab
Setiap hari dia pegi lab
Tapi lab aku penuh dengan bahan kimia
Lab dia penuh dengan komputer dan router
Tak sama

Aku tahu DPI
Dia tahu DPI
Tapi DPI aku Dry Powder Inhalation
DPI dia Dots Per Inch
Tak sama

Aku orang Malaysia
Dia orang Malaysia
Tapi aku Orang Malaysia Pantai Timur
Dia orang Malaysia Utara
Tak sama

Aku suka KFC
Dia suka KFC
Tapi aku suka original flavour
Dia pula suka Hot n Spicy
Tak sama

Walaupun banyak yang xsama
Antara aku dan dia
Tapi kami masih lagi bersama
masih lagi berkongsi ketaksamaan itu
Semoga untuk hari ini
Dan selamanya... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...