Wednesday, January 4, 2012

Welcome 2012~


Salam Safar..
Salam Rabu..
Salam Satu Malaysia..
Salam 2012...

preeeeeetttt.... kabooommmmm.....
preeeeeetttt.... kabooommmmm.....
preeeeeetttt.... kabooommmmm.....


Sedar x sedar dah pon 2012. Memang xsedar pun.. Disember aku agak bizi sket. Year End momentum bak kate my supervisor kan.. tu menyebabkan diri ini sudah lama tidak menghapdet belog usang ni..

Looking backward 2011. Nothing much happen to me in this year. i mean happen is something that i can remember most. Not much. Kehidupan yang biasa. Kejayaan?? emmm... 2011 aku berjaya menghabiskan Ijazah Sarjana Muda (Kep.) Kimia. dan sudahpun konvokesyen dan sekeping ijazah (kini sudah tidak bergulung) sudahpun ada di tangan. Masih belum berkerja sepenuh masa, hanya bekerja separuh masa sebagai guru tusyen dan tutor di beberapa buah pusat tusyen. Walaupun sudah menamatkan ijazah sarjana muda, namun masih bergelar seorang pelajar kini. Membuat penyelidikan dalam bidang pharmaceutics sepenuh masa yang mana kadang kala membuat perasaan berkecamuk memikirkan masa depan. Nothing much kot.

Yes, nothing much happen to me BUT many things happen to my frens! oo..gosh! mybe started by Azreen on July, then Ej, followed by Lynn, Suriati, Matshah, Ijat, Dee, Maziah, Rina and many more.... THEY ALL MARRIED and ENGAGED!!!! Tapi aku cool je, xjeles pun (dalam hati tergugat sehh). Alhamdulillah jodoh semua awal. Aku gembira. Aku juga pasti akan merasa semua tu cuma maybe it takes more time.. *positif nihh*

Azam tahun ni? errrmmm... ape ye? jap2.. azam tahun lepas ape?? hehehe.. aku bukan jenis yg ade azam untuk new year pun. Azam aku sentiasa ada bila-bila masa dan di mana jua. Namun untuk tahun ni aku sangat sangat lah mengharapkan sesuatu. Sesuatu yang aku mahu dan nak sangat sekarang.. Melupakan perkataan ini :


Yes!! I really mean it. I am so desperate to forget this words and attitude in order to finish my research as soon as possible!! And i really hope by the end of 2012, i may finish my research even it sounds impossible... Please please.. i wish i wish. Bibbidi bobbidi boo!! *merapu saja*

BTW, i m glad to welcome to 2012... hope something will happen to me this year to change my life again and again ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...