Wednesday, August 4, 2010

A.W.A.K + S.A.Y.A = K.I.T.A

SAYA adalah SAYA
SAYA takkan berubah menjadi orang lain
Inilah SAYA..

AWAK adalah AWAK
AWAK takkan berubah menjadi orang lain
AWAK dan SAYA tidak sama

AWAK dan SAYA dari dunia yang berbeza.
AWAK dan SAYA datang dari arah yang berbeza
AWAK dari sana
SAYA dari situ
AWAK campur SAYA
Jadilah KITA


KITA berdua sememang berbeza
Namun KITA mampu bersama
Kerana KITA sering merasa satu
Satu yang orang lain tidak bisa fahami
KITA bukan kekasih
KITA juga bukan teman biasa
Kerana KITA adalah KITA

Dalam KITA ada AWAK
Dalam KITA ada SAYA
AWAK kekuatan SAYA
Dan SAYA kekuatan AWAK
KITA kekuatan bersama
Walau KITA adalah berbeza

p/s: bagi SAYA, AWAK tetap di depan SAYA walau hakikatnya KITA berjauhan.. :)


Bunge yg AWAK bg SAYA :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...