Thursday, February 3, 2011

FEBRUARY ohhh FEBRUARY...

Salam...

Bertahun sudah berlalu. Kini Februari muncul kembali dengan sejuta kenangan semalam...Sungguh cepat masa berlalu.

Setiap tahun, setiap bulan, setiap detik, saya hanya menantikan kedatangan Februari.

ADA APA DENGAN FABRUARI??

Orang kata Februari adalah bulan kasih sayang.. betul ke?



Mungkin betul dengan adenye 14 February, iaitu hari yang dinantikan oleh pasangan kekasih. VALENTINE'S DAY (ape bende la nk sambut hari cenggini.. tiap2 hari pun leh jadi hari kekasih what? Plus bukan adat kite pun nak sambut hari kekasih ni)






Every year pun i always waiting for Februari.. But, when it is around the corner, that feelings comes too... *sigh*
Saya sering menantikan Februari. Februari yang penuh dengan perasaan yang bercampur baur bagi saya. Bila Februari menjelma, 'dia' juga pasti datang menemani mimpi saya, ibarat satu trauma. Saya sangka trauma ini sudah berakhir dengan kehadiran insan baru dalam hidup saya. Namun rasa trauma itu tak pernah hilang. Malahan saya semakin takut perkara yang sama berulang kepada orang baru itu. Rasa sakit, pedih, kecewa, sakit itu datang berulang2 mengganggu mimpi saya sepanjang minggu pertama Februari. Dan itulah yang berlaku pada tahun ini dan juga tahun2 yang sudah. Dia masih datang dalam mimpi saya. Datang menyakiti hdan mengguris hati saya lagi. Oh Tuhan, bilakah ini semua akan berakhir?




But why i stll waiting for February??
Sebab February la tukang tambah umur saya ;)
This year on 3rd i became.... tadaaaaaa~




erkkkkkk???!!!
betul ke angka nih??? errrrmmm....
btw, jangan tanya saya 'soalan cepuemas' itu ye sebab jawapannya untuk dua tahun akan datang ini belum lagi masanya.. Lepas 2 tahun akan datang baru tanya saya tentang persoalan perkahwinan itu... ngeee~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...