Tuesday, July 26, 2011

Bila aku jadi cikgu....


Salam..

Ai eberibadi... hihihi.. ni nak bercerita pengalaman selama hampir 2minggu jadi cikgu. WATTTT????? aku jadi cikgu?? unbelibabel la.. kwang2...


Weh2, siyes ni aku jadi cikgu. Cikgu tusyen je.. ahaks! Wat part time je, cari wet lebeh, almaklumla yuran aku skang mahal nk mampos, bukan cam zaman degree dulu. So, dengan kecekalan dan kerajinan aku makanya aku menjadilah seorang guru dan seorang tutor di sebuah akademi tusyen atau name nya dipanggil sebagai Akademi Sains Dan Teknologi kat sini2 ni.

Aku telah diamanahkan mengambil 3 kelas yakni 2 kelas skolah rendah dan 1 kelas sekolah menengah. Sekolah rendah aku kne amik budak darjah 3 ajorkan sains dan math manakala skolah menengah form 4 aku ajar sains. dan demikiannya terjadilah aku seorang cikgu....

Yang kenal aku mesti tgh imagine kan camane aku jadi cikgu. Cikgu ngan student pon same besornye.. ahahahaha...well, teruskanlah imaginasimu itu.. hahahha...
BTW, ok la student pon okes jekk, dorg ajak aku main, aku main je la. nk quiz, amik aku wat quiz sampai bising giler kelas... kwang2... yg penting depa enjoy blaja, baru la nk mai kelas every week... ye dak..

okess la cikgu nk blah dulu la, proposal cikgu kne wat byk correction nih. tata...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...