Saturday, May 12, 2012

Contact Lens Oh Contact Lens

Salam wassup wassup!!

Hai everibodi...
Ari ni nak bercerita pasal contact lens. Dulu aku adalah pengguna kacamata. Namun beberapa tahun kebelakangan ini disebabkan tahap kerabunan aku berkurangan makanya aku pun berhenti memakai kacamata plus disebabkan mase aku sem satu degree aku punye spek baru tu ilang. Ilang lak time tade duet kan, so aku xpkai la spek until la skang aku rase tahap kerabunan aku dah pun menurun.







Dulu aku xsuke contact lens. Xsuke tgk orang pkai lens ni. Tapi skang nampak cantik lak orang pakai contact lens atau nama melayunya kanta lekap. Maybe sebab skang trend n fesyen2 contact lens ni makin bervariasi kot. Aku tgk ade berbagai2 corak dan warna. Ade yg gambar api la, gambar bunga la, etc etc.










Akibat dari suke tgk org pakai aku pun teruja nk try pkai jugak. 1st time, dalam sejam aku menelaah Youtube untuk ulangkaji camane cara pkai n bukak contact lens ni. Pastu aku pun try la pakai. Amik kau, dalam 2 jam aku nk masukkan kat mata tp xmasuk2. Mata dah berair n pedih2 dah. Then aku berputus asa. Kemudian selang beberapa hari, aku cuba lagi unutk beberapa jam. Namun gagal. Aku cuba dan cuba lagi, mintak kawan aku tunjuk demo secara live. Xjadik jugak. Sampaikan nk mintak member aku tulun buh kat mata pun xjadik jugak.


Alkisahnya, aku masih mencuba tapi sampai sekarang aku xberjaya pakai contact lens ni.. X Sangka la pulak susah pkai bendalah ni. Kagum la aku kat sape2 yg pandai pakai contact lens ni ha. Aippp!!! tabik spring!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...