Wednesday, May 9, 2012

She's getting married...

Salam ukhwah...

Fuhhh... da masuk bulan May la.. sungguh cepat masa berlalu. 2012 sudah menghampiri separuh tahun.
Bulan 5, cuti sekolah. Ape yang menarik dengan cuti sekolah?

YES IT IS TRUE!!!!

yg menarik mengenai cuti sekolah ialah makan FREE!! Makan free sempena majlis perkahwinan.. yuhuuuu... Aku sendiri dah dapat almost 10 undangan. Sampaikan ada yg bertindanan. Sori sgt2 kat sape2 yg xdapat nk pergi tu ye.. I'll try the best untuk memenuhi semua undangan namun ada yg tidak termampu di laksanakan. tapi doa aku sentiasa mengiringi rumahtangga korang. Semoga hingga ke syurga ;)

Aku.... menanti...menanti dengan perasaan bercampur baur. hanya tinggal lebih kurang 2minggu lagi. Namun hati aku yg gelisah bercampur gembira bercampur sebak. Aku lak yang xsenang duduk. She's getting married. I dunno I love her diz much before. Aku tersangat teruja dengan penikahannya, namun sebak menghuni dasar hati ketika jarum menghitung detik.



Aku pun xfaham kenapa aku sebak bila mengenangkannya. Mungkin kerana hidup aku selepas ini tidak lagi akan sama dengan sebelumnya. Tiada lagi gelak tawa seperti selalu. Dia akan punya tanggungjawab yang lebih besar untuk dipikul di sisi bakal imam solatnya. Malah, kami akan berjauhan nanti. Entah bila boleh kami jumpa lagi. Bila lagi nk pillow talk.. *ouch ayaq mata ceq meleleh*

Tapi aku gembira melihat senyumannya. Senyuman bahagia. Impiannya sudah tercapai. Aku tidak sabar menanti hari untuknya di akadkan..

Dee, aku sentiasa doakan kebahagiaanmu seperti dahulu. Semoga ikatan yg bakal dibina nanti akan kekal hingga ke syurga. Belajar masak n belajar jangan majuk kat abe jat ohkay!! Cepat2 bg aku anak buah yg chomel cam Mia Sara ye ;)

I LOVE U sooo much my dear ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...