Saturday, June 26, 2010

IT IS LIFE…

Life sometimes suck!!
Really really suck!!
I know people can come and go… but people always forgot when they go, they left something for me!!! MEMORIES!!!! I hate sad memories because these will make me cry and cry and cry….

Aku x faham nape org selalu datang dalam hidup aku bila mereka bermasalah.

Memerlukan aku untuk menenangkan hati. Dan tinggalkan aku bila sudah gembira dan
dapat orang untuk dikongsi kegembiraan itu.. isn’t it SUCK??!!

Dan selalunya orang akan tinggalkan aku tanpa pesan. Juz like wind flew away. And now I know and I understand all that dramas.

But sometimes I felt so pathetic.. soo pathetic…I cant help myself . bila aku memerlukan, tiada siapa disisi aku. Sebaliknya bila sesiapa memerlukan aku, aku sentiasa ada disisi mereka.. adilkah itu? Bukanlah aku mengharapkan balasan for the shoulder I gave them to cry on, but sometimes, I also need other shoulder for me to cry on. But usually… no shoulder for me to cry on.. :(

But it is okay as long as I keep to think positive and always remember that HE always with me no matter what. HE is ALLAH..

ALLAH menguji keikhlasan hati kita bila kita bersendirian
ALLAH memberi kedewasaan bila kita ditimpa masalah
ALLAH melatih kita dengan kesabaran dalam kesakitan
ALLAH xpernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yg lebih baik… renung2 kan~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...