Saturday, September 4, 2010

~Salam Aidilfitri~


Salam muhibbah dan salam ramadhan~

Xlebih dari 1 minggu lagi kita semua umat Islam bakal menyambut hari lebaran. Hari yang penuh kegembiraan. Hari reward setelah sebulan kita berpuasa. Persiapan semua ok?

Raya ni as usual beraya di kampung halamanku -Kota Bharu. Esok balik ke rumah ummiku d Gua Musang. Then InsyaAllah Khamis bertolak balik ke rumah arwah nenekku di KB. Persiapan raya, Alhamdulillah. Baju dah dihantar oleh tailor ummiku 2 hari lepas, x sabar nak balik tengok. Kuih raya aku dah beli semalam dengan gelojohnya (astagfirullah), 6 bekas dapat rm100. Ngam2 duit ummi masukkan tuk beli beskut. Nape tah tahun ni mengidam nak makan tart tekan. Xmo makan tart gulung, xbest, nak tart tekan gak. Hope my kazen wat la tart tekan.


Dalam sibuk2 duk wat persiapan raya ni, para bapa sila jangan lupa membayar zakat ye. Marilah kita same2 membantu golongan yang tidak mampu.

BTW, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA buat semua umat Islam. Ampun maaf kepada yang mengenali andai aku pernah terlanjur kata, tergelincir lidah, tersalah laku, erguris perasaan. Sambutlah hari raya dengan rasa gembira~~





p/s: Indahnya jika dipagi raya aku dapat mencium tangannya (-_-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...