Sunday, October 17, 2010

aaayyyyaaam mama~~

Salam.

ni la muke orang yang majuk ngan saya malam ni... Padahal da 20 minit saya called dia borak2. Sampai naik lenguh tangan dia. Siti, ayah ngah n umi dia pun duk gelak2 da tgk dia kepala terteleng2 (akibat lenguh pegang fon). Pastu da say gudbye, saya letak la fon.. kejap tu ayah ngah call. "Aqil Hayy majuk da mama oiii" kata adikku. Abis sume kne ggt kat dia. Umi dia kene, papa dia pun kene. Duk diam je xnak cakap ngan sape2. Then saya call lagi tapi dia da xnak cakap da.. huhuhu Tapi perkara yang paling saya suke bila dia kata "aaayamm mama".. sangat menyentuh hati.. saya tahu dia rindukan saya. Saya satu2nya makcik dia kat belah papa dia. Lagipun dia manja dengan saya. mungkin tu le sebabnya dia merajuk. Umi saya selalu cerita bila saya xde, mesti dia ketuk2 pintu bilik cari saya. Aduhh sayu je hati.. teringat kalo time saya balik umah, mesti dia cepat2 datang duk ngan saya.. huhuhu.. mama pun rindu aqil~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...