Sunday, October 10, 2010

fall in loVe~~

Salam....

Sape kenal Maher Zain? Kenal? Kenal? Saya kenal gak la. Dulu selalu dengar org sebut tentang Maher Zain ngan lagu dia The Rest Of My Life. Best. Saya x minat sangat dia. Mungkin sebab saya x berapa suka sangat nak minat artis2 kot. hihihi...

Tapi penangan Maher Zain sangat kuat. Memang owsom la saya cakap. Lately kat mane2 pun orang bercakap pasal Maher Zain. Serius saya kata saya xtahu pun lagu2 Maher Zain selain daripada The Rest Of My Life tu. Tapi camane Maher Zain boleh sebegitu popular? Saya tertanya2. Kawan2 saya ramai minat Maher Zain. Ade yang sanggup berhabis duit membeli tiket ke konsert Maher Zain. Xkurang yang sanggup bersesak2 g Maju Junction Mall tgk Maher Zain. Seorang kenalan pula sanggup membotakkan kepada semata2 kerana MAher Zain. Ape yang membuatkan Maher Zain begitu digilai?

Tadi hati saya terdetik ingin saya melihat satu link yang di postkan di facebook dari anak sepupu saya yang juga peminat Maher Zain walaupun sebelum ini ape jua yang dipostkan kat facebook tentang Maher Zain saya hanya baca tanpa perasaan. Link tersebut memaparkan satu video. Video dimana wanita2 juga peminat2 Maher Zain yg terlalu fanatik menjerit2 seperti terkena histeria melihat kelibat Maher Zain. Lalu, ape yang dilakukan oleh beliau? Beliau telah melaungkan azan menyebabkan semua wanita2 tadi terdiam. Tiba2 saya merasa sangat kagum. Belum pernah artis berbuat demikian. Apatah lagi artis melayu. Berdegup kencang jantung saya ketika itu. Lalu saya replay kan semula video itu. Setelah kedua kalinya saya menonton klip tersebut, dengan perasaan kagum saya membuka youtube dan search MAHER ZAIN. Lalu saya mendengar dan melihat hampir kesemua lagu2 beliau yang tersenarai. So impress!! owsom!!

Sekarang saya tahu kenapa ramai meminati Maher Zain. Dan saya, terasa seperti sudah jatuh cinta dengannya... opppsss.. Mr.A, jgn marah ye.. saya jatuh cinta dengan Maher Zain la. hihihi.. Jatuh cinta dengan lagu dan bakatnya saje la Mr. A. Tapi saya yakin kalo kamu tahu saya suke Maher Zain pun mesti kamu gembira dan sokong saya kan? Sebab kam pun minat genre2 seperti ini kan? hihihi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...