Saturday, March 12, 2011

senyum bila terkenang...

Salam...
Baru sebentar tadi rasa ingin lelap dan mata mengantuk. Mahu tutup laptop dan tisur. Tapi tu hanya rancangan. Tiba2 saya teringatkan mimpi2 dua dan 3 hari yang lepas. Lantas tangan menekan tetikus, mencari blog si empunya diri. Saya selak blognya. Telah di update. Tgk gmbar terbarunya. Dia nampak gembira. Baca entrynya.. hmmm.... Dia sudah punya kehidupan baru, kehidupan yang lain bila dia kembali belajar. Saya gembira untuknya. Mungkin segala pehubungan komunikasi antara kami telah saya lontarkan jauh. Namun kenangan itu tetap ada. Saya kembali senyum. Dia mungkin masih dengan caranya...

End of the story. Tutup laptop, minum susu dan tidur. semoga kamu tidak lagi datang dalam mimpi saya, MR.I ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...