Saturday, November 27, 2010

Aku tahu Dia lebih tahu..

Banyak perkara lewat ini
Tidak bisa dipersoalkan
Kerana aku seperti sudah penat
Untuk terus mempersoalkan
Mempertanyakan..

Banyak perkara lewat ini
Terasa sudah tidak sepenting dahulu
Mungkin kerana aku sudah merasakan
Ianya sudah tidak penting lagi
Tidak seperti selalu..

Banyak perkara lewat ini
mungkin membuat aku menangis
Mengalirkan airmata sederasnya
Hanya kerana suatu kisah semalam
Datang hadir menjenguk mimpi

Namun banyak perkara lewat ini
Kurasa hikmah selama ini kucari
Kian ada di depan mata
Kerana jodoh bukan di tanganku
Hanya DIA yang mengetahui..


p/s: aku bahagia dengan kebahagiaan mereka kerana aku juga bahagia dengan diriku kini.:)

DEQJAA
0217
27 Oct 2010
Kamar sepi di kampung halamanku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...