Monday, November 29, 2010

saya dan sesuatu~

Salam...
Kekadang saya terfikir. Antara saya dan dia siapa yang lagi besar.. sudah tentu lah saya. Antara saya dan dia siapa lagi punya kuasa untuk bertindak? tentulah saya. Jadi? Ape yang saya takutkan sangat dengan dia? Dia tak mampu untuk berbuat apa2 pun. Saya mampu untuk membuang dia jauh dari hidup saya. Jauh sejauhnya dengan hanya memberikan tekanan ib jari ke suatu punat, dia akan terkulai.. hahaha(gelak jahat)

Tapi sebaliknya sering berlaku. Saya yang disangka lebih gagah pasti lari dari kenyataan apabila berhadapan dengannya. Sejauh 7 meter pun sudah dapat saya hidu baunya. bau yang sangat membuatkan diri ini gelisah dan resah. Saya tidak mampu melawan hakikat kehadirannya yang selalu akan mengganggu emosi serta konsentrasi. Kehadirannya sungguh menggugat egoku. Aduh, tertewas sekali lagi dengan kehadirannya...

OH, LIPAS.. silalah kamu menjauhi saya. Jangan terbang mendekati saya.. PLEASE!!! I'm begging u.. wuwuwu...


P/s: cerita ini adalah cerita benar dan bukan rekaan... sesungguhnya saya sungguh takut pada ENCIK LIPAS!!!!!

**gambar Encik lipas x dapek nak upload sebab geli nak tgk... uwaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...