Monday, May 16, 2011

kembar baru~

Salam...
Bertempat di TGV Bukit raja 2 hari lepas.. Niat asal nk tgk KongSi. Tapi tiket sold out.. yg ade hanye pukul 7 ptg n untuk tayangan pukul 5.05 n 5.45 ptg ade seat kat bahagian A je. Aiyoh, amik seat tu mmg naya la aku yg pendek ni nk dongak kpala tgk. Then kitorang (Aku, Nana n Etun) pun amik la kepututsan nk tgk PRIEST.

Berbalik kepada centri di atas. Aku n kawan2 tgh syok line up ni nak beli tiket tetibe aku tertengok satu poster. Memang sebijik muke aku. Terkejut rasenye.. Aku belek2. Kembar aku agaknya.. Aku pun suarakan kepada Nana...

Aku: "Na, muke die tu cam kite kan?"
Nana: "Mane?"
Aku: "Tu, yg tu. lam poster tu."
Nana: " Poster mane ni?"
Aku: "Tu....."
Nana: " Aku pengsan sekarang jugak boleh x?"

hahahahahha.....
Nk tgk posternye????



hahaha... kan same kan kan kn? hahahahha...

Tiz Zaqyah mmg cantik cam saya... ^-^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...