Friday, July 2, 2010

P.R.O.P.O.S.A.L~~

Assalamualaikum..

Selamat petang... mase untuk minum teh dengan pisang goreng. hihi.

Selamam aku ke fakulti tuk jumpe ngan supervisorku, Dr. Sabiha Hanim Saleh. Nak bincang sal proposal thesisku. Sampai fac, cal Dr. dia xde. ade kursus padahal seminggu sebelum tu aku da pun wat appointment ngan dia. Dia terlupe lak nak inform aku awal-awal.

Then xnak buang tenaga aku gi pulak jumpe En. Faizal tuk ambik surat pelarasan bajet program kelab aku sem lepas yang tak setel-setel lagi. Sampai je opis abg faizal, dia kate pelarasan Cik Aishah, penasihat kelab aku dah ambik. haih!! Penat je aku.

Then aku pun p la HEP lak nak ambik borang sijil tuk aktiviti sem lepas then ingat nak g jumpe Cik Aishah tuk ambik pengesahan. Cal punye cal dia xangkat. P blik dia tgk keta dia tade, mmg sah dia tade kat blik ni.. so aku pun pulanglah ke rumah semula.

Pagi tadi dapat cal dari Cik Aishah kate dia ade bengkel. Nex week baru leh sign pape. hmm.. para seniorku, sabarlah sijil kamu tu ye. Then aku wat appoinment ngan supervisorku nak jumpe kul 12.30ptg tadi.

so, jumpelah aku ngan Dr. Bincang punye bincang dia bg la tajuk proposal aku yg sebenar iaitu "Acid Hydrolysis of Hemicellulose from Rice Straw And Sugarcane Bagase" atau dalam bahasa melayunya : Acid Hydrolisis Hemiselulosa Dari Batang Padi dan Hampas Tebu.

Maka, bermulalah episod yang sibuk dalam diariku sebagai seornag pelajar. huhu~~ nnt dah xleh nak blogging lagi dah... Focus on my research.. Haiyakk!!! Gambatte Kudasai!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...