Saturday, July 31, 2010

P/S: i love you


Oh my god.. I'm crying and still crying.. Couldnt help myself to stop it.. it is suck.. sob sob.. Tears, please stop flowing....

"PS: I Love You" make me sick. Make me sad.. Can't afford to finish up this movie, because i can't afford to stop crying from the beginning of the movie till the half. Oh my God..

This story nak tunjuk camane people tak pernah appreciate ape yg dia ade depan mate till...... till they lost them.. Holly, a wife that x selalu gembirakan husband dia instead cant afford to lose him. Holly sgt sygkan gary but she never told and show him his love till one day Gary dead cause by tumor. hidup Holly seakan org gila bila kehilangan husband dia. A week after that during Holly punye bday yg ke 30, Gary has sent her a cake and started from that everyday Holly akan terima surat dari mendiang. How Gary loves her.. Oh my Godness.. aku nangeh lagi..Holly realizes that she couldnt loves anybody else. dan kemudian... kemudian... aku da stop tgk sebab aku tak mampu nak brenti nangeh.. huhuhu...

Alangkah indah jika ade org yg sayangkan aku sebegitu rupa. Aku akan hargainya. Tapi aku berdoa, andai aku ditakdirkan untuk hidup bersama jodoh aku nnt, aku bdoa semoga Allah berikan aku tempoh yang panjang untuk bersama2nya. Dan seandainya Tuhan ingin memisahkan kami, biarlah aku yang pergi dulu bukan dia kerana aku mungkin tidak sanggup untuk hidup tanpa lelaki yang aku cintai itu..

P/S: if u have sumone u loves, telh him or her before you lose him/her and then u will lost everything u had in ur heart..

P/S: I LOVE YOU..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...