Wednesday, July 14, 2010

Rehat sebentar bersama Kit Kat

Assalamualaikum...

Da lame x update rasenye ye.. Kehidupan mulai sibuk. Aku mula bersama dengan buku dan fakulti. Sesunguhnya UiTM dihatiku. Tetibe lak.. hahaha.. Kehidupan aku sebagai pelajar sudahpun ku sambung semula. Bagun tido, g kuliah, balik kuliah, masak, study n tido lagi dan begitulah setiap hari.. oriented.

Duit banyak habis. ingat sem ni nak spend tuk beli printer je memandangkan proposal bakal dihasilkan sem ni tapi tetibe lak sume barang aku pakat nak tunjuk perasaan kat aku. Sume nye berpakat nak rosak serentak. Handfon, laptop ni pun da mereng2 dah. Adui.. Sumenye nak pakai duit..

Hati aku lak skang ni nape tah sensitip sangat. Kadang-kadang rase baik aku xyah tau sangat kehidupan Dia, dengan sape Dia berkawan and etc. Sebab kalo tau mesti risau, sedih, sume ade lah. Tapi rase nak tau tu tetap ade. Bila tau, rase takot. Dia ramai kawan perempuan, mungkin ade yg suke dia, mungkin ade yg dia suke. Tak nak face off the realiti.. huhu. teruk kan? He is my frens n always be my frens.. so what?? huhu.. terlalu sensitif la aku ni. Bukan ape, cuma risau jika Dia pun same dengan yg dulu2.. hopefully not.. but why not? Dia jauh dari mata, n can do anything. Dan aku? Kenapa perlu nak cemburu? Perlu ade ke rase cemburu tu? haish!!!!

Hidup ni kenapa perlu banyak fikir? Otak dah rase penat. Hati pun same. Seronok kalo jadi kanak2, x perlu fikir banyak. Bangun tido trus g main. Main dan main sampai penat, balik umah makan nasi, x perlu fikir nak diet. Nak beli ape2 mintak je duit ngan mak. Mane mak nak marah sebab xde duit sendiri lagi. Kawan pun bleh kawan nagn sume orang. Nak kawan ngan laki pun xpe sebab xreti nak berperasaan lagi.. huhu..

GTG.. assignment x siap lagi.. juz rehat sebentar bersama kit kat~~

Wassalam..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...