Tuesday, April 26, 2011

Lelaki pOjaanku...

Salam...

hello hello hello...
Arini ari malas sedunia. Aku bukak notes, pastu sambil2 tu bukak youtube, layan Nur Kasih back to back.. ahaks. Tetibe mood nk kawen lak datang.. adess.. camane ni? Umi, nk kawen leh x? *sambil pintal2 rambut pakai jari tgn kanan*

Okes2, berbalik kepada tajuk entry, arini aku dengan berbesar hati ingin berkongsi sesuatu.. yeeehhaaa... apekah itu? Aku sebenarnye minat ramai lelaki tau *aha! bunyi camgedik kan?* kikiki.. ok la2, kite pendekkan cerita, kite wat shortlisting 5 top lelaki pOjaan hatikoOOO eh2... check diz out...

di tempat ke 5:


Encik Shah Inderawan a.k.a TOMOK. Ekceli aku bukanla minat separuh mati terkinja2 kalo nampak die xde la.. Aku pon x layan Tomok zaman Newboyz ni.. Aku start suke Tomok pas die masuk OIAM tu. Mmg salute kat die la.. Die punye transform tu. Cayalah. Die xmcm Tomok yg sebelumnye. Totally differ. Aku suke sgt tgk die perform. Terutama mase g dalam pic ni die nyanyi lagu Umbrella.. Ade kelass you!

tempat ke 4


Ok, kenal mamat ni x? Si kacak no 4 ni aku minat sejak zaman skolah rendah around tahun 1998/99 gitu la, menerusi cite With Love kt TV3. Memang tangkap cair la ngan mamat ni. Yutaka Takenouchi. Hensem kan?


Tempat ke 3

Yg ni for sure sume org kenal kan? Aku suke Nabil sebab die lawak. Die slalu wat muke kiut miut je time perform. Sejak mase Raja Lawak lagi aku suke Nabil, till skang Maharaja Lawak pon aku still suke die.. hihi. Time Raja lawak dulu aku paling suke minggu yg die wat tajuk CINTA tu, mase tu die bace surat awek tu sangat la comel..


Tempat ke 2 adalah untuk si kacak ini

Wawawawa.. buah hati pengarang jantung pelukis hatiku Farid Kamil. Bile agaknye aku nk boleh jumpe die ni.. Dapat jumpe Farid Kamil ni pengsan aku ni. Aku dulu xde perasaan sgt pon kat Farid Kamil ni. Then, 2 tahun lepas, aku asek tgk cite die back to back dari pagi sampai malam, then bleh lak terjatuh hati kat die.. ahaks! pastu trus suke tgk die berlakon. Die bukan hensem mane pon kan? Tapi tahla, daya tarikan kuat sgt kot...

Tempat pertama adalah untuk sikacak yang paling kacak..

weeeeehhhaaaaa.... ni la si kacak yg paling kacak. Kacakkan? Aku minat die ni dari kecik lagi tau. haa... Sampai mak aku pon tiap kali Faizal Hussein ade berlakon lam filem ape2 mak aku mesti jerit panggil aku. Die ni mmg dari dulu lagi menjadi si Kacak aku. Dari kecik agi berangan nk jadi awek die. Tp x kesampaian la sebab die da kawen kan.. Sebab tu lebih suke postkan ape2 kat fesbuk sal FK. hikhik.. Tp even die da kawen, aku tetap suke die. hikhik...


Siapepon lelaki pOjaan hatiku ni, yg paling perasan mereka punya ciri2 yg same.. ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...