Monday, April 18, 2011

saya cari rumah.. lalalala~

salam...
tetibe cam nk advertise kat blog sendiri kan.. yela, bile say try search kat tenet tuk cari rumah sewa ade je rupenye org yg advertise sal rumah sewa yg hendak disewakan mahupon mahu sewa rumah kat blog sendiri... dengan menciplak idea mereka, lalu sy pon nk advertise gaks... hikhik

saya ade 2 advertisement nih... dengor sume dengor, kome nk cite ni...

1/ saya sedang mencari BILIK UNTUK DISEWA di kawasan PUNCAK ALAM. Bilik tersebut mestilah(eceh, ade syarat le plokkk): berdekatan dengan UITM PUNCAK ALAM. ade kemudahan kenderaan awam, umah teres diutamakan tp kalo flat pon boley la, harga yg berptutan, nk bilik kosong, kalo bleh nk yg ade katil... da lame x merasa tido atas katil.. sobs...nk masuk around tgh bulan 5 insyaAllah ;)

2/Saya juga mencari org/student/ worker/ seramai 5 orang untuk menyewa 2 buah bilik di rumah sewa yang akan say tinggalkan ni (sobs3..).. rumah flat seksyen 7, blok 53 tingkat 3. Rumah ni baru lagi. Ade kemudahan mesin basuh, tv, dapur, iron, tenet streamyx laju gile dowh... hikhik.. harga sangat berpatutan.

Maka, jika ade yg berminat nk sewakan bilik tuk saya or nk sewa bilik kat umah saya, bleh hubungi sy kat sini or kat fesbuk sy ye..;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...