Monday, December 20, 2010

mood: unknown....

Salam...
Ari ni, celik2 mate.. Ahhhh.. indah sungguh bauan ini. Bauan yang tidak dapat dihidu di bandaraya Shah Alam. Sungguh segar. Keluar dari bilik, kelihatan adik2 ku serta sepupuku bergelimpangan tidur di luar. Macam tade bilik lak dorang ni. Dahla on kipas sikit punya laju. Sejuk sehh.. Kat luar masih hujan. Uhhh.. nyammannya terasa.

Seronok berada di rumah? hmmm... Baru tak sampai sehari sudahpun merasa bosan. Mao pulang ke Shah Alam.. huhu.. Kadang2 saya tak faham dengan diri sendiri. Bila di Shah Alam, terasa ingin sangat pulang ke rumah. Dan bila di rumah, saya rasa bosan dan teringin pulang ke Shah Alam. Aiyaa.. mao angkat ini lumah bawak pigi Shah Alam bole ka?

Hmm... Mood: kecewa. Sepatutnya saya ke Penang esok. Namun disebabkan hal2 yang tak dapat dielakkan terpaksa membatalkan niat. Hati da rase kecewa yang amat. Saya mau ketemu dia. Mao nangis pun ade. Tapi apekan daya. Xpelah, saya tunggu mid term break t la. Kalo la dia sudi bersusah payah untuk saya lagi la.. huhu. Saya mahu doraemon. Saya mahu 'Pintu perentas masa'. Doraemonnnnnnnnn!!!!


Tapi xpelah wak.. kite jumpe lam webcam cam biasa je la ye sob sob :'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...