Sunday, December 5, 2010

Siapa A??

Salam..
Hidup yang indah dengan hari yang sukar. Hari ni baru hari ahad dan saya sudahpun merindui semalam. Semalam hari yg sangat bahagia. *smile*

Siapa A? People keep asking me. Saya pasti tersenyum mendengar itu. People keep guessing.. A for Ainal Shafirul Saidin? A for Abynn? A for Arjunamu? A for Abd Haziq? A for Apis? (based on my frens list in FB).. i smile again and again.. Simplest answer from me -->> S.E.C.R.E.T. Let it be secret. Baik untuk semua orang. Bagi yang tahu, tahu lah. Bagi yang tidak, tunggu la suatu masa nnt.. I'll let everybody knows bout him.

Bukan niat menyimpan rahsia atau membikin kontroversi. Tetapi memikirkan banyak pihak. Saya mahupun dia bukan lagi anak remaja yang berdarah panas. Kami sudah matang dan cukup dewasa untuk berfikir. Tiada ikatan yang sah, maksudnya saya bukan lagi sah miliknya dan dia bukan lagi sah milik saya. Anything can happen. Jodoh, pertemuan, ajal, semuanya ditanganNya.

Teringat satu bait ayat dari lirik lagu 100juta kali by fynn jamal.
"untuk apa dicerita bahagia kita rasa, biar tak dipercaya peduli orang kata"...
Bercinta bagi saya tidak perlu berlebih2an. Bila sudah sah terikat, masa itulah baru kita bercerita siapa dia. tetapi bercerita tentang kebahagiaan itu tidak mengapa..:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...